|
|
|
Skála
,,Bemegyek, kijövök - de milyen jól kijövök, ha bemegyek!", vagy ,,Ide most benézek, egy-két dolgot kinézek, s mindjárt jobban kinézek!" énekelte Skála Kópé, kinek a szíve mindig a vásárlóké - volt. Sajnos, a szintén régi szlogen, vagyis a ,,Gondoljon a jövőre, a Skála Metró nyit jövőre!" ismét aktuális- és mindig csa... |
|
|
|
|
|
|
|
Fabulon
Fabulon a bőre őre... és a sort sokan tudnák folytatni mindenféle pajzán rímekkel. Pataki Ági tulajdonképpen véletlenül került a Fabulon reklámra, és lett belőle húsz évre Fabulon-lány.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gyöngy üdítő
Gyöngyözött a buborék a citromízű és narancsos nedűkben, a pécsi Pannónia Sörgyár jóvoltából. Az üdítővel egyébként Bíró Ica is pózolt egy (talán) 1983-as kártyanaptáron - bugyi nélkül, gyöngyfüzérrel imitált ,,tangában".... |
|
|
|
|
|
|
|
Orion
,,Hanghűség mesterfokon, Orion hi-fi torony". Nos, a hanghűség talán hagyott némi kívánnivalót maga után mai szemmel nézve, de a reklám készítői már akkor is tudták kit kell a termék mellé állítani. Gondolnád, hogy a céget 1913-ban alapították?... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Orex
Az Óra és Ékszerkereskedelmi vállalat ma már valahogy nem készíttet olyan figyelemfelkeltő reklámokat, mint a nyolcvanas években. Pedig ,,Fontos! Legyen pontos!" - már ami a célközönséget és a marketinget illeti...... |
|
|
|
|
|
|
|
Bétex
A Bétexnek a meztelen nős plakátja mellett volt pepita kockás, cilindert ábrázoló grafikája is a hetvenes évekből. Vajon ez az 1985-ös plakát, vagy az előbbi ért el nagyobb figyelmet?... |
|
|
|
|
|
|
|
BRG magnó
Az első kazettás magyar magnó, ami (majdnem) olyan jól szólt, hogy még a lányok fehérneműjét is lezenélte róluk. Az igazi rajongók gyűjteményében még ma is szólnak a slágerek.... |
|
|
|
|
|
|
|
Caola
A lassan egy évszázados Caola a nyolcvanas években így próbálta megfogni a dekor kozmetikumokra éhes célközönséget. Mérsékelt vadulás és popkultúra a szocializmusban.... |
|
|
|
|
|
|
|
Elektroimpex
A Villamossági és Finommechanikai Vállalat valószínűleg elégségesnek tartotta, ha valamilyen módon a férfiak gondolatai közé tudják ültetni a márkanevet. Ehhez nem is választottak jobb megoldást - hiába, a marketing még ha nem is így hívták, már a rendszerváltás előtt is működött.... |
|
|
|
|
|
|
|
Videoton
Ez az infra color televízió reklám nagyon színesre sikeredett, bár arra az elmúlt 27 évben nem sikerült rájönni, mi köze van a lánynak a mögötte szürkéllő hatalmas képernyőhöz. Talán ha a televízióban mutatták volna... bár akkor valószínűleg a ,,color" kifejezés egészen új értelmet nyert volna.
... |
|
|
|
|
|